Serwisu internetowego N-Care.pl
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady pośrednictwa w sprzedaży prowadzonej przez Darię Manderla-Prostak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą N-Care Daria Manderla-Prostak z siedzibą we Wrocławiu za pośrednictwem serwisu internetowego www.n-care.pl (zwanego dalej: „Serwisem”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez u N-Care Daria Manderla-Prostak z siedzibą we Wrocławiu sług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
§ 1 Definicje
1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
3. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:
a) firmę kurierską DPD;
b) Pocztę Polską S.A.
4. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
5. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
8. Sprzedawca - oznacza firmę LR Health & Beauty sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach przy ul. Hutniczej 6, 40-241 Katowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego w ramach Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy KatowiceWschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000203244, NIP: 9542474874, REGON: 278219183
9. Partner LR - oznacza osobę fizyczną, która zawarła ze sprzedawcą Umowę Partnera LR
10. Platforma Internetowa - oznacza strony internetowe Sprzedawcy działające w domenie https://shop.lrworld.com
10. Serwis - oznacza strony internetowe działające w domenie www.n-care.pl
11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Serwis, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Serwisu Internetowego
2. Serwis dołoży starań, aby korzystanie z serwisu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Serwisu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Serwisu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3. Serwis stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Serwisu, zapisywane są przez serwer Serwisu na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Serwisu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Serwis wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Serwisu.
4. W celu złożenia zamówienia u Sprzedawcy za pośrednictwem Serwisu oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Serwisu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Serwisu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sserwis, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
6. Serwis oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Serwis nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie teści innych niż wymagane w procenie rejestracji indywidualnego konta u Sprzedawcy.
7. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
§ 3 Rejestracja Konta Partnera LR
1. Serwis w celu utworzenia indywidualneg konta Klienta na platformie internetowej Sprzedawcy udostępnia:
a) link do samodzielnej Rejestracji on-line na Platformie Internetowej Sprzedawcy
b) formularz danych wymaganych w procesie Rejestracji na Platformie Internetowej Sprzedawcy wraz z koszykiem pierwszego zamówienia
3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Serwis na Stronie Internetowej Sprzedawcy lub przesłać za pośrednictwem Serwisu zestawienie produktów pierwszego zamówienia wraz z wypełnionym formularzem rejestracyjnym.
4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
5. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Serwis wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Serwisowi lub przewidywanych odbiorcach tych danych.
6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia z Serwisem umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Serwisowi stosownego oświadczenia Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Serwisu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji.
§ 4 Zamówienia
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Serwisu nie stanowią oferty Serwisu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Klient może składać zamówienia na Platformie Internetowej Sprzedawcy przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej Serwisu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
4. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Serwisu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "ZAMÓW" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Serwisu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Serwisu. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
5. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
6. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
7. Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
8. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta.
§ 5 Formy płatności i koszty dostawy
1. Zamówienia na wysyłkę realizowane są przez firmę kurierską DPD.
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze za zamówienia do wartości nie przekraczające kwoty 2400 zł. Dla wartości zamówienia przekraczającego tę kwotę wymagana jest przedpłata na konto bankowe LR Health & Beauty. Dane do przelewu zostaną udostępnione drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta.
3. Zamówiony towar można opłacić w formie przelewu na konto, po otrzymaniu potwierdzenia złożonego zamówienia. W przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie 3 dni od daty potwierdzenia jego przyjęcia przez LR Health & Beauty Systems, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
4. Koszt dostawy kurierskiej wynoszący 13,90 zł. ponosi Klient. Zamówienia od 650 zł brutto wysyłane są bezpłatnie.
§ 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827)). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres mailowy LR Health & Beauty: zamowienia@LRworld.com lub pisemnie na adres ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice.
2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
3. Dokonując zwrotu towaru Klient zobowiązany jest do uprzedniego powiadomienia LR Health & Beauty o tym fakcie. W celu dokonania zwrotu produktu LR wraz z zwracanym towarem należy wypełnić i przesłać na adres LR Health & Beauty Systems Sp. z o.o. ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice dostarczony wraz z przesyłką Formularz Zwrotu/Reklamacji lub przesłać na wskazany powyżej adres pismo z nr faktury, przyczyna zwrotu i informacją o treści zadania (oczekiwaniach).
4. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
5. W przypadku odstąpienia od umowy powiadomienia LR Health & Beauty nie ponosi kosztu odesłania towaru.
6. W przypadku odstąpienia od umowy LR Health & Beauty zwraca Klientowi koszt zakupu towaru, poza kosztem dostawy i opłaty rejestracyjnej. Zwrot kosztów zakupu następuje za pośrednictwem przelewu elektronicznego, na wskazane przez Klienta konto bankowe.
§7 Procedura reklamacji
1. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Klient może:
- złożyć wniosek o obniżenie ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że LR Health & Beauty niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna;
- żądać wymiany rzeczy na wolne od wad albo usunięcia wady. LR Health & Beauty jest zobowiązany wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
2. Reklamacje należy składać pisemnie na adres LR Health & Beauty ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice. Przed przesłaniem reklamowanego towaru Klient zobowiązany jest do uprzedniego powiadomienia LR Health & Beauty Systems o tym fakcie.
3. Składając reklamację należy dostarczyć do LR Health & Beauty Systems reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.
4. Reklamacje dokonywane będę na adres LR Health & Beauty ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice.
5. Reklamacje rozpatruje się zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurą reklamacyjną LR. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta LR Health & Beauty Systems wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru. W przypadku reklamacji związanej z wada produktu, zwrot dokonywany jest na koszt LR Health & Beauty Systems.
§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów w związku z rejestracją i zamówieniami jest LR Health & Beauty Sp. z o.o. z siedzibą 40-241 Katowice, ul. Hutnicza 6.
2. LR Health & Beauty Sp. z o.o. w formie oświadczenia o ochronie danych (RODO) informuje Użytkowników o tym, w jaki sposób w ramach stosunków handlowych przetwarzane są i wykorzystane dane osobowe Klientów. LR Health & Beauty Systems Sp. z o.o. spełnia wymogi wynikające z przepisów unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 o Ochronie Danych Osobowych.
3. Klient dokonując rejestracji i zakupów wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez LR Health & Beauty danych osobowych podanych w formularzu w procesie rejestracji Klienta na stronach Serwisu.
4. Dane osobowe wykorzystywane są w celu rejestracji do grupy konsumenckiej oraz realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym pozyskiwane są przez Vivro.pl na rzecz jest LR Health & Beauty Systems oraz przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta.
5. Dane są przekazywane dobrowolnie. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia i bycia zapomnianym.
§9 Postanowienia końcowe
1. Właściciel Serwisu zastrzega, że Serwis oraz wszelkie zawarte w nim materiały i informacje, a w szczególności teksty, rozwiązania nawigacyjne, wybór i układ prezentowych w Serwisie treści, logotyp, wybrane elementy graficzne, interaktywne aplikacje, materiały audio i video stanowią przedmiot praw wyłącznych, chyba, że zaznaczono inaczej.
2. Użytkownicy Serwisu mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na jednej ze stron Serwisu, w formie która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Właściciel serwisu internetowego www.n-care.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu.
3. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.
4. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Serwisem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.2014.101 j.t. ze zm.).
5. LR Health & Beauty Systems zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w asortymencie, cenach w katalogu i cenniku, opłatach za przesyłkę itp. w dowolnym momencie, jednakże zmiany te nie mają zastosowania do zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.
6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy polskiego prawa.
Stan prawny: na dzień 01.03.2023 r.